BELAUNALDIEN ARTEKO GATAZKAZ


Atzo entzuna gaztetan mundua irauli nahi izan zuen bati, nire aitaginarrebari hain zuzen: 15Mkoez asper-asper eginda nago, ez dute ezer berri edo positiborik proposatzen, zarata baino ez dute egiten, gu bai ginela benetako iraultzaileak, gure buruak arriskatzen genituen benetan eta etengabe". Ni, jakina, saiatu nintzen adierazten 15Mkoen meritu nagusia gehienon egonezina kalean aldarrikatzea zela, ez besterik, erantzuna bestetzuek eman behar zutela, nahikoa egin badutela gaur egungo gizarte soraiatu, beldurtu edo koldar peto-peto batean denon egonezin horri ahots emanez. Hala ber, gogoratu egin nintzen hor nonbait irakurritako Socratesen aipu honetaz: "gaztetan ohitura hau edo bestea bere egiteak ez du garrantzi handirik, erabatekoa baino". Egotzi nahi izan zion nire laztanaren aitari, baina orduan ere akordura etorri zitzaidan berak behin baino gehiagotan esandakoa: zer dela eta nire aita aztoratu behar berak sinetsi ohi duena eztabaidatu edo kolokan jarri nahian, izorratu baino ez duzula nahi uste izango du-eta"

Comentarios

Entradas populares