martes, 12 de abril de 2011

SASOIA


Banago ohean etzanda beherakoak zeharo lur jota, eta ikusi berri dut Uxue Barkosen argazki hau EL CORREOren weborrian. Bazioen albisteak Uxue itzuli dela plazara inoiz baino adoretsuago bularreko minbiziari aurre egin eta gero. Pozten nau ikaragarri, zinez estimatzen dudan pertsona bat delako, oso neska jator eta bihotz handikoa, bada gainera emakumezko askoren eredu ausart eta sotila, badu sasoia, oso.

Gogoeta egin eta atoan jabetu egin naiz nirearen aldeaz, zer nolako zuzen egon den beti nire ama gizonezkoen min edo oinazearekiko eroapen/oinarriaz esan ohi zuenaren kontura.

Zer esanik ez, lotsatu egin naiz. Horrenbestez ez dut kakazirina ezertan aipatu ere egingo...

2 comentarios:

  1. Hola Txema! Soy ese tipo con nombre ruso al que tumbaste el otro día... Me ha gustado tu blog! Me pasaré de vez en cuando a ver qué se cuece. Por cierto, yo te vuelvo a recomendar ese gran tema de nacho vegas "el hombre que casi conoció a michi panero" (http://www.youtube.com/watch?v=efbpscMJDPM). Nos vemos! (creo que voy a empezar por el sitio... jeje)

    ResponderEliminar
  2. Perdona, Boris, pero me temo que fuiste tú quien me tumbó; cuando uno se baja del coche para... Como que creo que me voy a retirar de futuras competiciones para los restos.

    Por cierto, FELICIDADES por eso que no se puede saber hasta pasado un mes...

    Prometo ver lo de Vegas. Eso sí, voy a necesitar un email o algo así para comentarlo.

    ResponderEliminar