jueves, 8 de enero de 2015

DEFAINALTOUTXIA



Behin baino gehiagotan hizpidera ekarri dut hementxe bertan, hau da, edonon nagusitu zaigun kosmopaletismoaren zantzurik ageriena. Nik ingelesa maite dut, hainbat urtetan ingelesez bizi nintzen atzerrian nengoela, ingelesez irakurri ohi dut hizkuntza horretan gogoko dudan oro, ingelesa lanabesa ere izan dut azken urteotan. Hala ere, bat nator, zeharo, atzo Berrian agertu zen zuzendariari eskutitz hau idatzi duen Joxemari Ibarbururekin. Areago, gaur bertan Gasteizen "Oh My Cut" izeneko ileapaindegi frankitzia baten aurretik igarotzerakoan (bezero gehienek "omicut" deritzotelakoan nago...) barrurantz begiratu bat eman diot, eta zera ikusi dut tokadore baten gainean, "The final touch" zioen iragarki bat, hau da, bezeroei azken ikutua emateko apain-mahaia; "ointxe, Karmele, emungotzut "defainaltuotxia" eta listo..."

No hay comentarios:

Publicar un comentario